NukeCow

Amazonin puuboa (Corallus hortulanus)

309 viestiä aiheessa

Nahka lähti, kun oli muutaman päivän kylvyssä. Ei tarvinnut edes hieroa irti. Neiti on edelleen säyseä kun lammas :D Ruoka on maittanut, kakkinutkin kunnolla, olen nähnyt juovan ja kosteudet kunnossa. Hyvin sujuu siis :) 

1 person likes this

Jaa viesti

Morjens !!

Nyt olen saanu yhden haaveen täytettyä :) Viime lauantaina sain ensimmäisen Horttuni...Aikuinen yksilö jo mutta siitä onkin hyvä aloittaa!! 

Jaa viesti

No onnea ja iloa sinne, vaikka noille äksyilijöille sitä edes kannattaa yrittää toivotella:) Lykkäähän kuvaa tulemaan?

1 person likes this

Jaa viesti

Tää on mitä rauhallisin tapaus ... defence moodis 5 sekkaa ja pystyy käsitellä tarvittaessa ilman puremaa:smile:  kun varmoin ottein käsittelee nii ei mitää ongelmaa...:)

Täss jotain kuvia...otan jossain vaiheessa lisää ja parempia..:)

Pepper01.jpg

Pepper02.jpg

pepper05.jpg

Pepper07.jpg

Pepper08.jpg

Jaa viesti

Nätti! Ja käsikesyydestä ja/tai kesyistä käsistä aina plussaa:)

1 person likes this

Jaa viesti

Tää on kyllä upea otus...:) juu tätä todella huom todella voipi käsitellä helposti.. Utelias ja aktiivinen tyyppi on ... Mulle ensimmäinen horttu ,mut luulen ettei kyllä viimeinen;)

Kohta parisen viikkoo asustellu täälä ja mahtavaa seurattavaa ku illalla valojen sammuttua lähtee liikkeelle ...melkoinen tarzani on ku välillä roikkuu pelkällä hännällä pää melkeen maantasalla..;) 

Päivittelen Pepperin kuulumisia tänne aina kun ehdin...Ja kuvia tulee rutkasti kunhan tässä ehditään ottaa:::)

Jaa viesti

Morjens !!

Muutama uus kuva  kun terraa laittelin....:smile: Emäntäkin uskalsi tän ottaa kädelle ku on nii käsiteltävä ja rauhallinen!!!

pepper10.jpg

pepper11.jpg

pepper12.jpg

pepper14.jpg

pepper15.jpg

pepper16.jpg

Edited by mcleuka
1 person likes this

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään