Jump to content
Herppi.net - Suomen Herppiharrastajat ry
leenaseise

Lomahoitoa vailla/-tarjolla

Recommended Posts

Tarjoamme hoitopaikan kilpikonnille Espoossa esim lomamatkojen ajaksi. Muista matelijoista ei kokemusta, mutta tarjota voi muitakin. Meillä itsellämme kaksi Reevesiä ja yksi nelivarvas. Asumme pienkerrostalossa ja meillä pieni piha jossa pieni ulkoaitaus konnalle. Meillä on myös mahdollisuus ulkoiluttaa konnia kesäisin taloyhtiömme ruohikkoisella pihalla. Olemme eläinrakas ja vastuullinen perhe joten meille voi huoletta jättää konnan loman ajaksi. Emailini on [email protected]

Jaa viesti

Hollolassa tarjolla olisi hoitopaikka esim. Lomamatkojen ajaksi matelijoille ja selkärangattomille. Olen pian 18 vuotta täyttävä tyttö ja kokemusta löytyy maakonnista ja liskoista monen vuoden ajalta. Minulla on mahdollisuus ottaa hoidokki kotiini taikka käydä lähialueella (lahti-hollola) kotonasi asuvia eläimiä hoitamassa. :)

Yhteyttä voi ottaa yksärillä taikka s.postiin: [email protected]

Jaa viesti

Te kaikki, jotka olette tarjonneet lomahoitoa herpeille, olisitteko ystävällinen ja laatisitte uuden päivitetyn ilmoituksen asiasta.  Minulle voi laittaa YV:llä tiedon vanhentuneesta ilmoituksesta, niin poistan sen ketjusta.  Siivoan ketjun lopullisesti tammikuun lopussa.

Tv. Mode Satiainen/Timo V.

Jaa viesti

Uudistettu ilmoitukseni: 

Tarjoan hoitopaikkaa/sijaiskotipaikkaa. Olen 18 -vuotias eläintenhoidon opiskelija. Omistan tällä hetkellä kissoja, kaneja, marsuja, hiiriä, hamsterin, kilpikonnan, tarantulia, kalifornian kuningaskäärmeen, leopardigekon sekä tuliliskoja. Lisäksi olen omistanut koiran, rottia, harjasgekon, kummitussirkkoja, kotiloita jne. 
Kokemusta löytyy myös monista muista eläimistä opiskelujeni ja tuttujeni kautta, mm. isommista käärmeistä ja liskoista. 
Eläimet voi tuoda luokseni (riippuen eläimestä, kysy) tai voin käydä niitä kotonasi hoitamassa.
Sijaiskoti ilmainen, hoitopaikasta haluaisin pientä korvausta, kun ei muutakaan työtä ole. Maksu omantunnon mukaan taikka voi antaa ruokahyönteisiä, tarvikkeita tms :)

Asustelen Kauhajoella, eläimen haku / luovutus onnistuu mahdollisesti myös Porissa, Huittisissa, Kankaanpäässä, Forssassa, Karkkilassa, Nummelassa, sekä Etelä-, Keski- ja Pohjois-Pohjanmaalla (kysy meneekö junani/bussini sinulle sopivan kaupungin läpi).

Yhteyttä saa yksärillä tai sähköpostiin [email protected]

Jaa viesti

Tarjoan hoito/sijaiskotipaikkaa kaikenmoisille lemmikeille Tampereella.
Olen itse 22v kerrostaloasunnossa majaileva nainen, jolla riittäisi aikaa ja intoa eläinten kanssa puuhailuun. Omia lemmikkejä tällä hetkellä ei ole. Kokemusta löytyy maakilpikonnista, gekoista ja viljakäärmeistä sekä sammakkoeläimistä.

Mulla on auto käytössäni ja pääsen tarvittaessa noutamaan eläimen/eläimet asumuksineen myös hieman kauempaa (Uusimaa-Pirkanmaa-Varsinais-Suomi-Satakunta) pientä korvausta vastaan. Itse hoidosta en suuria palkkioita pyydä, toivon kuitenkin että eläimen ravinnon ymv. omistaja korvaisi. :)

Yhteydenotot mieluiten sähköpostitse:
[email protected]

Jaa viesti

lappeenrannassa edelleen tarjolla hoitopaikka muille matelijoille paitsi myrkkykäärmeille.

maakilpikonnille mahdollisuus koko kesän pituiseen ulkoilukauteen turvallisessa pihatarhassa, sekä vapautumassa hoitolaisten käyttöön kahdelle vesikonnalle tehty pieni lampi aitauksineen.

Jaa viesti

Hei!

Olen 11v tyttö Helsingistä ja voisin ottaa jonkun liskon hoitoon muutamaksi päiväksi.:smile:

Edited by delfiini

Jaa viesti

Hei. Olen kohta 21v nainen Hämeenlinnasta ja tarjolla olisi hoitopaikkoja maksua vastaan käärmeille,liskoille, gekoille, pienille kilppareille mutta ei mieluiten hämähäkeille( pelkään niitä ) :D 

Mieluiten oma terra mukaan koska en ole vielä saanut hommattua omia terroja joihin voisi matelijaa asuttaa hetkellisesti.

Hoitoon voi tuoda päivästä muutamaan viikkoon :)

Olen ollut eläinkaupassa (matelija vastaavana) että perusjutut kyllä onnistuu! 

Ota yhteyttä! 

Jaa viesti

Keski-Suomessa tarjolla lomahoitoa kaiken ikäisille kilpureille. Ulkoilu mahdollisuus. Hinnasta voidaan sopia.

Jaa viesti

Pääkaupunkiseutu tai muu lähistö. Olemme vailla nelivarvaskilpikonnalle hoitopaikkaa putkiremontin ajaksi 2-4kk toukokuun lopusta max syyskuun loppuun.

Löytyisikö täältä matelijatietoinen sijaiskoti? Emme haluaisi montaa siirtoa konnalle, joten yksi hyvä paikka olisi ihanteellinen.

Edited by 2014

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään