tweety

Kuvia leopardigekkojen terraarioista

19 viestiä aiheessa

Noniin! Poitsu pääsi isompaan terraansa. Onpa niin utelias ja kova kiipeilemään. Pinkin kukkapurkin ympärilläkin kiipeili varmaan puolisen tuntia :)

13518902.t.jpg

13518907.t.jpg

1 person likes this

Jaa viesti

Meillä on tällainen sisustus. Pakasterasiakerrostalo on saatu kasvattajalta mukaan ja siellä tutussa piilossa viihdytään oikein hyvin; täytyyhän jotakin tuttuakin säilyttää.  :)

Terraario on kooltaan 70*50*40 (pituus, syvyys, korkeus). Aika näyttää onko riittävä vai ostetaanko myöhemmin isompi.  

post-20678-0-19455300-1414323188_thumb.p post-20678-0-96599900-1414323209_thumb.p post-20678-0-48521100-1414323234_thumb.p

5 people like this

Jaa viesti

Todella upen näköinen terraario! Kyllä tuolla kelpaa asua :D

1 person likes this

Jaa viesti

tumblr_nf1blwbsKH1riemeco1_1280.jpg

Tässä on Bansku-poitsumme asunto. <3

tumblr_nf1blwbsKH1riemeco4_1280.jpg

Ja Lumon pikkuvauvaterra. <3

2 people like this

Jaa viesti

En tiedä liittyykö tämä tähän mitenkään, mutta kysyisin sen verran että sopiiko aikuiselle leoskille noin 110 cm korkee ja pohjamitoiltaan 60x60 kokoinen terra, vai onko jo liian iso? Terrassa on kolme kerrosta jos pohja lasketaan mukaan...

1 person likes this

Jaa viesti

parempi iso ku pieni..mun terra on pituudeltaan 120cm..korkeutta tuskin paljoo tarvii olla.korkeutta mun terrois on vaan 30cm,eipä tipu korkeelta ku noi tykkää kiipeillä =)

Jaa viesti

parempi iso ku pieni..mun terra on pituudeltaan 120cm..korkeutta tuskin paljoo tarvii olla.korkeutta mun terrois on vaan 30cm,eipä tipu korkeelta ku noi tykkää kiipeillä =)

Ei oo just nyt kuvii terrasta, mutta on enoni vanha ja joskus viljakäärmeellä kai ollut( terra ihan vain lasivitriinin tapainen ), ja ihan vasta ekaa liskoa oon hankkimassa niin hieman hirvittää että noinkohan pikkunen sieltä voi tippua  :unsure: ( Alkuvalmisteluja vasta teen, itse liskonen tulee vasta keväämmällä  :rolleyes: ).... Aika isohkolta se ainakin näyttää....

Jaa viesti

Ei oo just nyt kuvii terrasta, mutta on enoni vanha ja joskus viljakäärmeellä kai ollut( terra ihan vain lasivitriinin tapainen ), ja ihan vasta ekaa liskoa oon hankkimassa niin hieman hirvittää että noinkohan pikkunen sieltä voi tippua :unsure: ( Alkuvalmisteluja vasta teen, itse liskonen tulee vasta keväämmällä :rolleyes: ).... Aika isohkolta se ainakin näyttää....
puhuin terraata =D

Jaa viesti

Terraario vasta aluillaan, tausta puuttuu mutta on tekeillä parasta aikaa ;) Enää ei puutu kuin asukki :3 (lämmönmittaukset juuri meneillään, sain vaihdettua isompitehoisemman maton ^^. Kysyn nyt tähän samaan syssyyn, että nyt sen oltua päällä n.7h, lämmöt näyttäisivät olevan 37-38 hujakoilla. Onko jo liikaa että laitanko lämpömaton kohdalle paksumman palan mattoa? (Kylmä pääty on siinä 22-24 asteen välillä hyppii).

http://puu.sh/guOg7/43eca4bcf1.jpg

Jaa viesti

Tuoretta ja vanhempaa

IMG_2910.JPG

IMG_3626.JPG

IMG_3648.JPG

1 person likes this

Jaa viesti

Giantti tyttöjen terraa, 100x50x50. Haaveissa on saada joskus tuonne vielä isohko "kiipeilyoksa"

17761238_1380930755262029_3874975037137469829_o.jpg

1 person likes this

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään