tary

En pääse galleriaan, saan ilmoituksen "ei oikeuksia"

27 viestiä aiheessa

Minä en pysty katsomaan gallerian kuvia vaan joka kerta tulee ilmoitus ettei minulla ole oikeuksia siihen? Milläs sinne saa oikeudet?

Jaa viesti

Minä en pysty katsomaan gallerian kuvia vaan joka kerta tulee ilmoitus ettei minulla ole oikeuksia siihen? Milläs sinne saa oikeudet?

Sinulla pitää olla 20 lähetettyä viestiä herppi.netin foorumilla, ennen kuin voit lisäillä kuvia ;)

Jaa viesti

^^ Eikös se raja ole edelleenkin 10 kirjoitettua viestiä? Tässä lienee nyt kyse bugista. Ylläpitoa on informoitu.

Jaa viesti

Tuolla säännöissä luki mielestäni, että 10 viestin jälkeen voi lisätä omia kuvia. Entäs toisten kuvien katsominen? Siitä ei mainita mitään. En siis pysty katsomaan toisten kuvia. 

Jaa viesti

Kummallista! Liekö sitten aiemminkin ollut jotain häikkää gallerian kanssa? :huh:

Jaa viesti

^ Juu, sama täällä, vaikka sivulla lukee, että käyttäjän tulisi kirjoittaa väh. 10 viestiä foorumille ennen kun voi luoda oman gallerian tai kattoo muiden kuvia. Itse oon kirjoittanu jo yli 20 (?) viestiä, eikä minulla ole oikeuksia kumpaakaan. :blink: 

Jaa viesti

Jossain ketjussa tästä olikin jo puhetta, että kysessä on bugi ja koska korjauksia tähän versioon ei kehittäjältä ole tulossa ennen seuraavaa isoa päivitystä, niin näillä eväillä mennään, toivottavasti ei enään montaa kuukautta. 

Napsuttelen oikeudet tietokantaan manuaalisesti, kunhan kerkiän, joten kaikki ilmoittautukoot tässä odottaessa :D

Jaa viesti

Nyt olisi viimein laitettu oikeuksia galleriaan :)

Jatkossa laittakaan tähän ketjuun ainoastaan pyynnöt oikeuksista, mikäli eivät tule automaattisesti. Naputtelen niitä aina kun muistan, kunnes saadaan päivitystä kehiin.

Jaa viesti

Oikeudet tännekin kiitos :) (21 kirjoitettua ja ei päästä galleriaan).

Jaa viesti

Minulla sama. Tämän viestin jälkeen 22 viestiä kirjoitettu ja en pääse galleriaan.

Jaa viesti

Hei! En pääse galleriaan. Herjaa ettei ole oikeuksia.. Viestejä kirjoitettu nyt 32.

Jaa viesti

Nyt pääsee. Kiitos ja kumarrus! ^_^

1 person likes this

Jaa viesti

Galleria uudistuu toivottavasti tässä loppuvuoden aikana, niin päästään tästäkin ongelmasta ja saadaan nippu uusia tilalle :D Oikeasti aloitin gallerian sovittamista tuon pääsivuston ilmeeseen, samalla galleria softa vaihtuu sellaiseen mikä on pääosin minun tekemä :)

2 people like this

Jaa viesti

Ei vaikuta galleria vieläkään toimivan, kirjautumattomana pääsee mutta kirjautuneena ei? Mulle voisi oikeudet naputtaa jos ehtii :)

Jaa viesti

Vieläkään ei toimi mulla galleria ? Voisiko ne oikeudet tännekin päin laitella ? :)!

Jaa viesti

Tännekkin voisi oikeuden napauttaa :)

Jaa viesti

Galleriaan en anna oikeuksia enään, koska luovumme tässä alustasta ja teen foorumille tuen "gallerialle" myöhemmin.

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään