Jump to content
Herppi.net - Suomen Herppiharrastajat ry
vaskitsa

Terraariosta löytyi outo möykky APUA!

Recommended Posts

vaskitsa    1

Mistä tuo nyt sitten mahtaa johtua? kun koskaan ennen en ole tälläiseen törmännyt vaikka tuo on ollut minulla jo 9v. 

Jaa viesti

vaskitsa    1

jaa taitaa olla muna tuo möykky ja se sitten meinaisi sitä että mikkey dee onkin tyttö vaikka pojaksi olen luullut. Parempi se kuin että olisi kipeenä.

Jaa viesti

vaskitsa    1

mä oon nyt ihan sekasin tän kanssa täällä sanotaan virtsaa ja fb:n puolella että muna  :blink: mistä tuo sitten johtuu jos on virtsaa? 

Jaa viesti

vaskitsa    1

10459022_10203871053004255_4179959568731eilen kävi käärmeen läpi ja kikkusuudesta huolimatta en huomannut mitään ihameellistä. tänään ennen uloslahtäö vilkasin että juu taitaa olla iso kakka tulossa mutta ei sitten ollutkaan. tuo kun on ainaana käärmeenä ollut ja urokseksi olen olettanut niin en ole koskaan aijemmin ollut yhtään kiinnostunut munintaan liittyvistä asioista. no käärmehän kyllä nimettiin uusiksi jo jokin aika sitten ja rauliokin vahvisti tuon edellisen "möykyn" munaksi. ilmeisesti nyt kuitenkin tarttisin apua selvittääkseni onko noita nyt lisää tulossa vai ei?

Jaa viesti

Maru    536

Tähän aiheeseen onkin vastattu jo tuolla muualla. Eli selviää vain tunnustelemalla käärmettä. Mikäli käärme kipuilee, voi se selittää yhtäkkisen aggressiivisuuden.

Jaa viesti

vaskitsa    1

Nagini vetäytyi nyt normaalille oleskelu paikalleen ja tarkistelen  huomenna josko voisi käsitellä. noiden munintojen välissä kun on vaan tuota aikaa paljon? ja en tosiaan ole ehtinyt vielä moiseen perehtyä :/ vaikea vaan toista alkaa käsittelemään kun ei oikein nyt tiedä mitä tekee. ylipäätään näittäisi nyt että ehkä kaikki olisi ulos tullut kun paksuus näyttää tasaiselta. aina kun vaan pelkää sitä että vaikka purema ei satu niin jos toinen loukkaa hampaansa. pitää vissiin kaivaa hanskat jostain niin ei vahingossa kiskase kättä pois :( ohjeeksi jo muualta sainkin että antaa olla rauhassa jotenkin vaan tämä muuttunut tilanne tärkeälle kaverilla aiheuttaa ahdistusta ja haluaisi auttaa.

Jaa viesti

Maru    536

Parempi on nyt antaa olla rauhassa, niin saa mahdolliset loput munat häiriintymättä munia. Uskoisin että kaikki menee hyvin. :)

Jaa viesti

Nipistys    1

Tuleeko naaraille usein munia itekseen? Yks amerikkalainen kasvattaja sano että hedelmöittymättöneet munat voi usein johtaa "egg binding". Joo ymmärrän englantia, en tiiä miksi ilmiötä kutsutaan suomeksi.

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään