SariS

Suomen herppejä hoitavat eläinlääkärit

32 viestiä aiheessa

Anu Kastista on kyllä täällä foorumilla aikanaan paljonkin kirjoitellut kilpikonnaharraastaja kehunut. Mutta eihän kai kilpikonnatuntemus automaattisesti tarkoita sitä, että ymmärtää hyvin kaikkien matelijoiden päälle. Ja onhan se ikävää, että asiakaana pitäisi itse ymmärtää kysyä, että saisinko nyt ajan nimenomaan sille eläinlääkärille, jolla on ko. lajista tietämystä...

Jaa viesti

Tai sitten minä olen niin sivistymätön, etten ymmärrä eroa hyvän ja huonon hoidon välillä :smile: Ei siitä nokanleikkuusta kuitenkaan minun nähteni mitään tullut. Nokka oli todella hurja, kun sisälle mentiin, ja nokka oli hieman vähemmän hurja, kun ulos tultiin. En sitten tiedä, olisiko nokanleikkuu pitänyt suorittaa useassa erässä, eli hoitojaksona..? Sellaisesta ei kuitenkaan mainittu minulle yhtään mitään. Enkä minä tietysti itsekään saa konnan nokkaa leikattua, mutta minä nyt olen rähmäkäpälä, siinä missä ammattilaisen olisi pitänyt minun mielestäni osata. Tai ainakin avata suunsa ja sanoa, että kannattaisi varata uusi aika myöhemmälle, että saa homman hoidettua loppuun asti. Nokanleikkuu kun kuitenkin loppujenlopuksi on minun käsittääkseni aika perustoimenpide nelivarpaille.

Jos lääkäriä on muuten konna-asioissa kehuttu, niin sitten siellä oli kai sillä kertaa joku harjoittelija (minulla ei nimimuisti pelaa ollenkaan eikä ikinä).

Jaa viesti

Tälläinenki on jotka hoitaa eksoottisia eläimiä. 

Evidensia Hattulan Eläinsairaala
Päivärinne 1, 13880 Hattula
p. 0201800820

Jaa viesti

Onko kellää kokemuksia tosta keravalla olevasta eläinlääkäristä ?

Jaa viesti

Ottakaapa puheeksi lekurinne kanssa tämä seuraava dokkari. Koira sanan tilalle voit vallan hyvin vaihtaa termin herppi, ja samoja klinikoita koiratkin toki käyttävät:

Antibioottikoiran elämää. Paavo ei saa tervehtiä muita koiria. Suomessa lemmikeille määrätään kaksi kertaa enemmän antibiootteja kuin Ruotsissa. Yhä useammalla koiralla on nyt superbakteeri, johon antibiootit eivät pure. http://areena.yle.fi/1-3797229

Jaa viesti

Rosa Jolma tulee kai poistaa listoilta, koska hän ei enää valitettavasti Turussa ole. :(

Jaa viesti

Kirjoitettu (muokattu)

Rosa on tosiaan melko pitkällä reissulla, mut en muista takaisin tulo päivämäärää? Pahoittelen lahopäisyyttäni...

Edit: Eikö se muuten tulisi tässä kesän korvilla jo takaisinkin, vai onko sen mun lahon vieny jo viimeisetkin lahottajasienet ja ytimennäivertäjät?

Edited by tonikin

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään