Jump to content
Herppi.net - Suomen Herppiharrastajat ry
saana_85

Uutiset herppeihin ja herppeilyyn liittyen kotimaan mediassa

Recommended Posts

tonikin    1 482

Noi on niin perseestä.

Näissä kyselyissähän haetaan aina suurinta yhteistä nimittäjää.

Isketään juorujuttuun esm. joku solakka suttura ja kysellään että kuka ja kuinka moni panisi sitä.

• Like 1

Jaa viesti

Ikp.    109

Näkyykö käärme hyvin lämpökamerassa? Nehän on meinaan vaihtolämpöisiä?  :huh:

Jaa viesti

Apep    1 082

Näkyykö käärme hyvin lämpökamerassa? Nehän on meinaan vaihtolämpöisiä?  :huh:

Mahdolliset lämmittelypaikat näkyvät todennäköisesti hyvin.

Edited by Apep
  • Like 1

Jaa viesti

tonikin    1 482

Käytetystä laitteesta riippuen ja tilanteesta riippeun saattaa näkyä vallan hyvinkin, mutta tällöin se edellyttää käärmeeltä pientä aktiivisuutta, viileessä ilmanalassa ja sopivassa hotspotissa oleilua, jne. Mulla on villi mutu että kotimaassa ir-tekniikkaa ei ole käytetty herpetologissa tutkimuksissa?

Kukaan ei olke ainakaan helähtänyt asiasta kun olen siitä vuosien varrella tällä foorumilla vinkkaillut.

Mutta normi kerrostalo kuviossa en panis paljon painoarvoa ir-tekniikan käytölle, ja varsinkin jos käärme on hakeutunut hyvään jemekseen eikä liikkumisesta ole havaintoja. Mistä lie saaneet idean? Ehkä pitäis soittaa kys. asemalle..

Jaa viesti

tonikin    1 482

Kovin kauas ei tarvitse palata ajassa tulevaisuuteen..

Helsingin yliopiston Hyytiälän metsäaseman metsäylioppilaat tappavat kyykäärmettä. Albumissa alkuperäinen teksti: "Kyyltä luonto pois".

https://www.finna.fi/Record/lusto.M011-36061

Asenne muutosta, asenne muutosta...vuoskymmen vuoskymmenen perään, jne...

Jaa viesti

Ikp.    109

Hitsi mikä uutinen.Tosi hyödyllinen.  <_<

Pitääpä varoa ku käyn Floridassa joka päivä.

Luulenpa ettei se alligaattori (krokotiili) sieltä puusta veneeseen hyppää ihmisten kimppuun ja ei noin pieni olis edes kovin vaarallinen,

Jaa viesti

Dragonfly    968

Hehheh. Pakko vielä palata OT:n muodossa tuohon Tampereella karanneeseen käärmeeseen.

Asun itse Tampereen Hervannassa ja vieläpä kyseisellä kadulla. Koko iltapäivän puhelimeni lauloi hoosiannaa sukulaisten ja ystävien yrittäessä tavoittaa minua, harmi vaan että olin puhelimeni unohtanut samana päivänä autoon.

Äiti oli jättänyt vastaajaan viestin " ONKO SULLA KÄÄRME KATEISSA? VASTAA! KURISTIKO SE SUT????"

Että näin :D

Ja vielä selvittääkseni asiaa: ei, kyseessä ei ollut minun käärmeeni ja ei, ne eivät kurista minua!

Mahtoikohan uutisen käärmettä koskaan löytyä, tietääkö kukaan?

Edited by Dragonfly
  • Like 3

Jaa viesti

Katg    4 728

Äiti oli jättänyt vastaajaan viestin " ONKO SULLA KÄÄRME KATEISSA? VASTAA! KURISTIKO SE SUT????"

OT jatkuu, mut.. Nauroin ääneen.  :lol:

• Like 1

Jaa viesti

Katg    4 728

Tänään mielenkiintoisia kuvia ja tekstiä facebookin "ryhmässä" Eläinlääkäri Johanna Raulio. Kuvia käärmeelle tehdystä toimenpiteestä.

Jaa viesti

Faustina    16

Tänään mielenkiintoisia kuvia ja tekstiä facebookin "ryhmässä" Eläinlääkäri Johanna Raulio. Kuvia käärmeelle tehdystä toimenpiteestä.

Piti heti käydä katsomassa :D

• Like 1

Jaa viesti

tonikin    1 482

Teidän osalta nimistötoimikunta toimii mun mielestä paremmin, kuin muut esimerkissä mainitut, nimenomaan sen suhteen että nimiä ei ole "keksitty keksimällä".

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään