memmuli74

Yleistä jutustelua parta-agamista

500 viestiä aiheessa

Nyt se sitten iski...meinaan parta-agama kuume toden teolla.Olen eräässä lemmikkikaupassa käynyt jo jonkun aikaa ihailemassa parta-agamaa ja se on ihana. Olen lukenut jo vuosia tietoa näistä otuksista ja nyt on sitten parta-agaman etsintä alkanut..<3

Ihana otus todellakin.

Jaa viesti

Et ole ainut. Tässä jo monen kuukautta ollu vauvakuumeessa! Haluun perheen lisäystä nyt partiksesta! 

Jaa viesti

No nyt se totetuu, kävin varaamassa parttiksen ja terra on kanssa hakua vailla....jeeeee.....<3

2 people like this

Jaa viesti

Sama täällä. Eilen varattiin kääpiöparta-agama tyttö ja nyt pitäisi puhdistaa akvaariomme ja laittaa kuntoon partista varten. Hieman minua jännittää miten tullaan moisen tytön kanssa pärjäämään, mutta jospa se siitä!!!

1 person likes this

Jaa viesti

Mie en malttais odottaa, mutta kun on pakko ja haluankin pikkuista varten laittaa kaiken ensin valmiiksi :) Voih ja voih, menis tää aika nopeesti :))

Parttis on tyttö ja poika sanoi että sen nimi on sitten Julia <3 :) ihana pikkuinen :)))))

1 person likes this

Jaa viesti

Mulla on kanssa kuumeisesti etsinnässä vauvaterraario. Pitäis nyt vaan pian löytää sopiva ja sit kaikki lamput ja vehkeet.

1 person likes this

Jaa viesti

Jee, huomenna saan terran ja vauvan käyn lauantaina <3 olen tätä odottanutkin ...käytiin kattoon taas vauvaa ti niin oli kyllä aika vauhdikas kaveri :)

3 people like this

Jaa viesti

Mahtavuutta, mahtaa olla jännitystä ja perhosia vattassa!! :) Onnea uudesta veijarista! Mahdatkohan nukkua perjantain ja lauantai välisen yön? :D minä en pystyisi nukkumaan!

Jaa viesti

^voi olla että en saa nukuttua :) se on niin ihku sulonen <3 Ja kiitos :)

Edited by memmuli74
1 person likes this

Jaa viesti

Kuvaa ja ensikokemuksia sitten tulemaan! :)

1 person likes this

Jaa viesti

Olinpa sit tänään nopia, ja kävin ostaa terratarvikkeet...vauvaterran kooksi tulee 100x40x40, ja tämä on vauvaterra.Isompi on jo mietinnässä 150x50x60, kunhan puutavara saapuu..laitan illemmalla kuvaa melkein valmiista terrasta ja huomenna kunhan saan loppuun tehtyä niin saan vauvankin sinne :) <3

Jaa viesti

Joko vauva on kotona?? Kuvaa kuvaa!! :D kuulumisia ja ajatuksia!!

Jaa viesti

Nyt on vauva kotona <3 voi pelsana kuinka pieni se on..syntynyt toukokuun lopulla...vaan on kyllä terhakka kaveri :) <3 en osaa sitten kuvaa laittaa tänne :(

2 people like this

Jaa viesti

Pikkuinen söi salaattia ja pojan sormista 8 kärpästä.....nyt kun pitäisi mennä nukkumaan niin alkoi armoton ralli terrassa ja kuikuilu että mitä te teette:D tää kaveri on vieny mun ja mun pojan sydämen kyllä täysin :)

3 people like this

Jaa viesti

Kuulostaa kyllä terhakalta kaverilta :) Sinun täytyy vielä yksi viesti kirjoittaa (10 yhteensä) jonka jälkeen pystyt lataamaan kuvia galleriaan: http://keskustelu.herppi.net/gallery/

Siellä on oikeassa reunassa ylhäällä nappi, jossa lukee "lataa". Sitä klikkaamalla pääset lataamaan haluamasi kuvat sinne, sitten kun olet ladannut ja julkaissut kuvat niin voit klikkailla ne auki ja kopioida esim. suoraan osoiterivin tekstin tänne ketjuun, josta jokainen voi sitten halutessaan kuvat katsoa. :)

Jaa viesti

Kiitos Saana_85. Kyllä näitä kuvia sitten taitaakin tulla :D

1 person likes this

Jaa viesti

Voi että!! Onnea uudesta perheen jäsenestä!  :wub:

1 person likes this

Jaa viesti

Hyvää huomenta. Öttiäinen oli 8 aikaan jo hereillä kun kävin laittaa valot päälle ja alkoi armoton liikkuminen. Eka kakkakin jo tuli eilisen totuttelun jälkeen jes! Jauhomadot ei vaan kelpaa haluaa kärpäsiä, pitää nyt antaa jauhiksia. Pitää laittaa lämpölamppu ajastimelle niin rupee lämmittää paikkaa ja terraa jo hyvissä ajoin. Viileän päädyn lämpötila oli yön jäljiltä +27 huonelämpö ei tipu alle +24...lämpölampun alla on +42...käy lämmittelee aikansa ja vipeltää milloin missäkin :D nytkin on tekosaniaisen päällä lähellä Uv lamppua...siis huhuh mikä mussu...ja ei pelkää kättä, pojalle jo nosti päätään ku  yritti liian lähelle...

1 person likes this

Jaa viesti

Laita memmuli kuvia, tahtoo nähä vauvan!! :)

Jaa viesti

Onnistuipa hyvinnii! Voi onpa toinen pieni, ihana pallero!! söpöläinen!

Jaa viesti

Se on pikkunen mutta saa syöd nyt niin paljon kun haluu :)

Jaa viesti

Nyt on Tarulta tilattu xs-koon sirkkoja...saadaan kaveriin vähän enenmmän kokoa toivottavasti ainakin.

1 person likes this

Jaa viesti

Voi mikä tirriäinen :D Ihana! Annahan syödä useamman kerran päivässä, niin alkaa lihaa kertymään luiden ympärille.. Salaattia ja vettä tarjolle ja kalkkikippo terraan.. Vitamiinia ripsuttelet välillä ruokaan niin hyvä tulee!  :wub:

1 person likes this

Jaa viesti

Juu niin  aion tehdäkkin :) Se on vieny mun sydämen kokonaan. kunhan saan sirkkoja niin tirriäinen saa ruokaa..ja sen kalkin käyn apteekista vielä :)

1 person likes this

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään