paputtaja

Ongelmia rekisteröitymisessä tai kirjautumisessa?

54 viestiä aiheessa

Tässä ketjussa voi esittää kysymyksiä rekisteröimiseen tai kirjautumiseen liittyvissä kysymyksissä kirjautumatta sisään sivustolle.

Viestisi tulee näkyviin vasta moderaattorin hyväksynnän jälkeen ja saat vastauksen pian sen jälkeen.

Jaa viesti

Hei, minä en vain pääse sisälle. Vahvistusviestiä ei koskaan tullut sähköpostiin - laitoin siitä kyllä sähköpostiakin ylläpitäjälle. Tylsää, kun olisi paljon asiaa, ja tarvitsen apua!!

Jaa viesti

Heippa _AM_

Tutkimme asian. Eiköhän me saada sinullekin käyttäjätunnus kuntoon. Tervetuloa foorumille jo etukäteen :)

Jaa viesti

Uudet aktivointiviestit on lähetetty kaikille viimeisen 7pvän aikana rekisteröityneille, jotka eivät ole aktivoineet tiliään.

Jaa viesti

Hei. Haluaisin rekisteröityä, mutta en saa varmistuskysymyksiä oikein, vaikka yritän kaikenlaisia erilaisia vastauksia ja vastaustapoja siihen ylempään numerokysymykseen. Ovat sen verran helppoja laskuja, että tuskin olen laskenut väärin.

()()

(oo)

(u u)o

Jaa viesti

Kokeilin tuota niin kyllä se näyttäisi toimivan oikein ja piti tarkistaa, että en ole itse laskenut väärin kun ne olen laittanut :)

Oletko kokeillut facebookin kautta kirjautua?

Jaa viesti

Hei. Mikä tässä on kun olen laittanut oikean sähköpostiosoitteen eikä minulle ole tullut aktivointiviestiä? Mennyt varmaan kuukausi tai ylikin.

Jaa viesti

Tarkistetaan asia ja laitetaan aktivointi viesti tulemaan sähköpostiisi :)

Muistakaa tarkistaa roskapostikansionne!

Jaa viesti

Moikka.

Rekisteröidyin muutama päivä sitten ja ei vieläkään ole tullut aktivointiviestiä sähköpostiin. Roskaposti on tarkistettu ja kokeilin vaihtaa sähköpostiosoitetta, muttei saapunut sinnekään mitään viestiä puolen tunnin sisällä. Toivottavasti saadaan homma kuntoon. :)

Jaa viesti

Valitettavasti sähköposteissamme on ollut ongelmia viimeisen viikon sisällä, etkä siksi ole saanut aktivointi viestiä.

Olen nyt kuitenkin aktivoinut tilisi käyttäjätunukselle Maakari :)

Jaa viesti

Postit kulkevat jälleen normaalisti.

Jos et ole saanut vahvistusviestiäsi rekisteröinnistä, niin kokeile kirjautua sisään. Aktivoimme manuaalisesti kaikki normaalilta näyttävät uudet tunnukset.

1 person likes this

Jaa viesti

Hei, en ole saanut käyttäjätunnuksen vahvistamisviestiä sähköpostiin.

philangie

Jaa viesti

Hei,

en vain saa vahvistusta rekisteröitymiselleni.

philangie

Jaa viesti

Tilisi on aktivoitu, voit kirjautua sisään :)

Jaa viesti

Muutama muukin eilen avattu tunnus on aktivoitu manuaalisesti, joten eikun vaan kirjautumaan :)

Jaa viesti

Hei! Olen unohtanut salasanan enkä pääse kirjautumaan millään, odotan kaksi kertaa 10 min uutta salasanaa turhaan.

Minullakin olisi paljon asiaa ja harmittaa.

Jaa viesti

Järjestelmästä löytyy nyt kaksi oletettavasti sinun luomaa tiliä, vanha sekä uusi jonka loit tänään facebookin välityksellä (mistä jostain syystä puuttuu nimimerkki kokonaan).

Vanhassa on gmail loppuinen sähköposti, että onhan se vielä käytössä?

Jaa viesti

Tsaukkis!

Yritin rekisteröityä mutta vahvistusta ei mailiin tule. Mokasinkohan jotenkin?

- Amandar

Jaa viesti

Hei, minä en vain pääse sisälle. Vahvistusviestiä ei koskaan tullut sähköpostiin - laitoin siitä kyllä sähköpostiakin ylläpitäjälle. Tylsää, kun olisi paljon asiaa, ja tarvitsen apua!!

Jaa viesti

Sinun tulee luoda uusi tuli, koska järjestelmä poistaa keskeneräiset tietyn ajan kuluessa ja en kyllä löytänyt mitään sinuun viittaavaa.

Sähköpostit useimmin hukkuvat roskaposteihin, jos ne eivät näytä tulevan perille.

Jaa viesti

En ole saanut vahvistusviestiä, enkä voi luoda uutta tiliä, koska sähköpostiosoite on jo käytössä.

Jaa viesti

Laitatako viestiä yllapito@herppi.net niin saan tietää sähköpostisi niin voinee löytyä helpommin. Voit lähettää sen tähänkin, niin jätän julkaisematta sen näkyville, että ei tule muiden silmille.

Jaa viesti

Hei teille,minul on reunuskilpikonna Nana nimeltään,rakas ja ""tietoinen...hmmm...nyt alkanut tuntua siltä et on aika luopua hänest(tyttäreni muutti omaan kotiin,jos kissoja...)...kävin tuol kilppari-tori-sivul ja näin et eräs haluais antaa kilpparille hyvän kodin...Kuitenkaan en pääse kirjautumaan...ja sitä muuten tarviiskaan en,kun jos saisin tän ystävällisen henkilön tiedot et voisin kertoa Nanasta...Sain tein osoitteen Ison Omenan eläinkaupasta...Halit Maija Rapeli ja Nana Kilppari;o)puhelinnumeroni voi antaa vaik sille halukkaalle ja on 0503671756

Jaa viesti

Sinun täytyy luoda itsellesi käyttäjätunnus, niin pääset jättämään kauppatorille ilmoituksen myytävästä/lahjoitettavasta konnasta.

Muistahan, että konnalla tulee olla paperit kunnossa CITES/EU-todistus), ennen kuin voit tarjota sitä eteenpäin!

Säännöt sivulta löydät lisää tietoa tästä asiasta.

Jaa viesti